top of page

Google oglašavanje

youtube-logo-png-photo-0.png
google-logo-png-google-sva-scholarship-20.png

Google oglašavanje je platforma najvećeg pretraživača na internetu. Imamo uvid u sve ono što korisnici traže na internetu i koju nameru imaju, daje nam mogućnost da analiziramo sve podatke i targetujemo ljude koji su zainteresovani za ono što vi nudite.

Oglašavanje putem Google Ads platforme je pravi način da vaša ponuda bude prva u pretrazi. Kampanje nam uzvraćaju metrike u realnom vremenu, odnos klikova, poseta korisnika, njihovih akcija i povrat na investiciju.

Image by Sascha Bosshard

Glavna prednost Google oglašavanja je to što unapred znamo kome treba da ponudimo vaš proizvod ili uslugu. Google algoritam prati sva ponašanja korisnika na internetu i zna koje su njihove namere i interesi.

Svakako, potrebno je da razumemo stvarne potrebe ljudi i njihove namere, kako bi reklame optimizovali baš za njih i postigli željeni efekat.

Platforma za oglašavanje nam omogućava da publiku ciljamo po njihovom interesovanju i lokaciji. 

Ukoliko prodajete računare, i vaša prodavnica se nalazi i posluje u beogradu, ključna stvar je da kada neko iz beograda ukuca u google pretraživaču prodaja računara, na vrhu stranice se pojavite baš vi.

Budžet određujete sami uz naše smernice, a mi vam pomažemo da za uloženi novac rasporedite i zaradite tako što će neko kupiti vaš proizvod ili uslugu, pretragom na google pretraživaču.

Pored celokupnog određenog budžeta za kampanju, postoji i određivanje koliko ste spremni da platite po kliko za određenu ključnu reč. To određujemo na osnovu prethodno zabeleženih metrika i borimo se sa konkurencijom za prvo mesto u pretrazi.

 

Budžet za licitaciju ključnih reči je moguće menjati na dnevnom nivou, uz naše angažovano praćenje analiteke, budžet smanjujemo ili povećavamo kako bi izvukli najbolje rezultate za uložen novac.


Google nam nudi 3 vrste oglašavanja - rezultati pretrage - baneri - YouTube video - a mi smo tu da ih uskladimo sa važim željama i potrebama za uspeh.

Nenaslovljeni dizajn (1).jpg

Search oglasi, prikazuju se prilikom pretrage, pogledajte na primeru ispod:

google-ad-mockup (4).jpg

Kako to funkcioniše, kako baš naš sajt da se pojavi?

Ovaj tip oglasa se pravi na sledeći način:

  1. Istražujemo ključne reči, analiziramo konkurenciju i tržište – pronalazimo sve reči i fraze koje korisnici pretražuju da bi pronašli ono što vi nudite,

  2. Zatim određujemo gde želite da poslujete, u celoj zemlji ili u određenom gradu ili oblasti

  3. Kreiramo tekst oglasa, u nekoliko verzija i kombinacija

  4. Puštamo kampanju i pratimo analitiku

Display oglasi

Ovo je tip oglasa koji se pojavljuje na google partnerski internet stranicama. Određeni internet sajtovi prazan prostor na svojoj internet stranici izdaje google-u da postavi oglase.

Kako to funkcioniše?

Na primer korisnik koji je zainteresovan za vašu uslugu ili proizvod se nađe na nekoj internet stranici ili aplikaciji i u raznim formatima mu iskače vaša reklama. Najčešće je to prazan prostor sa leve i desne strane internet stranica ili pop-up oglas.

Za ovaj tip kampanje, dizajniramo vizual koji će preneti poruku ili pokrenuti neku akciju od strane korisnika, određujemo ciljanu publiku i puštamo google da uradi svoje.

Image by Alexander Dummer

YouTube oglasi

YouTube je platforma koju svakog dana koristi preko 60% stanovnika Srbije, odnosno 1.9 milijardi korisnika svakodnevno širom sveta. Imamo nekoliko vrsta oglasa, za početak najefektivniji su nam video oglasi, koje delimo na 3 tipa:

  1. Skippable ads – video oglas koji se pojavljuje pre početka videa i korisnik može ga preskoči nakon 5 sekundi. Ovi oglasi su najefektivniji zato što niste ograničeni sa vremenom trajanja oglasa i osobe koje nisu zainteresovane za vaš oglas ga preskaču.

  2. Non-skippable ads – oglasi koje korisnik ne može da preskoči nakon 5 sekundi nego mora da ih pogledate do kraja i njihovo maksimalno vreme trajanja je 20 sekundi.

  3. Bumper ads – kratki oglasi koje takođe korisnik ne može da preskoči koji traju maksimalno 6 sekundi.

  4. Shorts ads – oglas koji se pojavljuje kao YouTube Shorts

  5. Back-to-back ads – video oglas koji se pojavljuje tokom videa koji je duži od 5 minuta i može biti u svim formatima.

YouTube oglasi su izuzetno moćni i efektivni, a njihovo glavno svojstvo ješto daju fenomenalne rezultate za novčanu vrednost koju ulažete.

Ali mi nemamo nikakvu video reklamu, kako ćemo onda?

 

Video reklama može biti kreirana i bez konkretnih snimaka, može da sadrži slike, animacije i ilustracije ako mogu dovoljno jasno da približe proizvod/uslugu i navedu gledaoca na konverziju.

 

Nudimo vam uslugu produkcije – snimanje, montaža i animacije. Smišljamo najbolji scenario reklame za vaš tip biznisa, na raspolaganju nam je profesionalna oprema – kamere, stativi, stabilizatori, rasveta i najzanimljiviji deo DRON! Snimanje može biti u studiju ili na terenu na dogovorenoj lokaciji.

Produkcija montaža
Image by Jason Blackeye

Marketeer, agencija za digitalni marketing, se fokusira na detaljno istraživanje konkurencije i tržišta, ključnih reči i prethodne uspešne metrike uz pomoć efikasnih i savremenih premium alata, kako bi vaš brend pozicionirali iznad vaše konkurencije.

Svakom klijentu pojedinačno kreiramo personalizovan, detaljan plan i strategiju.


Kontaktirajte nas za više informacija i saradnju.

bottom of page